Monday, May 2, 2011

*~PENGEMBARAAN~*

SALAM.....

Setelah 5 hari berada di negeri orang [selasa malam bertolak 9.00 (26.042011) - ahad 9.30 malam (1.05.2011) pulang] , akhirnya selamat jugak tiba di umh sendiri setelah pelbagai cubaan & dugaan ditempuhi.....UUM-kau telah memberi kenangan yang terindah dalam hidupku....Shamisa kau jugak memberi ketidak selesaan untuk ku tidur malam hehehehhe....pengembaraan ini telah mengajar aku untuk hidup berdikari....banyak halangan telah di tempuh setelah kaki menjejakkan diri di bumi Kedah.....

Tapi pengembaraan ini jugak, telah membuatkan hati ku kacau bilau....kerana inginkan keseronokkan...aku juga telah mengguriskan hati seorang teman hidup semati ku....untuk Nurul Azmina Abd. Rahim.....i`m sory 4 everything....i know, i`m not a perfet person...saya telah mengecewakan awak...walaupun saya telah berjanji tidak akan sesekali mengecewakan awak...malah awak adalah sebahagian dari diri saya....awak la penyejuk hati saya.......saya betul....betul..mintak maaf....awak banyak suka duka yang kita tempuh bersama....tak pernah saya lupakan.....

Untuk Fatihat anak pak cik Ramli.....terima kasih tak terhingga saya ucapkan....sory klu saya ada menyusahkan awak sepanjang pengembaraan kita....tapi pengembaraan ini sungguh menyernokkan saya dan memberi impak yang tinggi bagi saya....jangan lupa kat "abg Aisya" erk hehehhee.....hahahahha...lpas ni kita mengembara lagi erk......jom kumpul duit banyak2 hahahhaha....cepat2 ambik lesen kete bawak saya jenjalan hahhahahha.....saya menunggu ok....hehhehe....

p/s: walaupun dapat yang baru...yang lama tak pernah dilupakan malah tetap teguh di hati....kerana lama dan baru tetap penting bagi diriku.....

6 comments:

  1. terharunya...thanks ada..miss u always frenz..

    ReplyDelete
  2. abg aisya ttp di ingatan..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahha.......
    terharu ke...hik hik hik....
    mekasih....mekasih...

    ReplyDelete
  4. ermm me toooooooo...treeee...four....
    hik hik hi....

    ReplyDelete
  5. ermmmm semestinya..........
    ermmm tetap dalam ingatan yang teratas....
    tapi ~hero~ saya lagi teratas hahahhhaah
    hik hik hik suka malu2....

    ReplyDelete