Monday, April 25, 2016

~ WELCOME BACK ~

Assalamualaikum wm. wbt.,

Setelah sekian lama menyepi... I'm back...hihihihi... 2016

2016 --- pertambahan ahli keluarga... kebahagiaan dan kegembiraan bertambah buat kami sekeluarga.. dan InsyaAllah ianya akan terus berkekalan dan berterusan....

Alhamdulillah, majlis perkahwinan adikku juga telah selesai dan berjalan lancar... walaupun dah sebulan berlalu... semoga mereka suami isteri bahagia hingga Jannah.. dan dimurahkan rezeki.. rezeki harta dan juga rezeki anak-anak yang soleh dan solehah... Insya Allah.. Amin Amin Amin...

A & A

 ABOUT ME....

hahahah... tiada ape-ape yang berlaku... masih serupa seperti tahun tahun yang lepas.. InsyaAllah.. akan berlaku perubahan tu dalam masa terdekat ni.. terus berdoa...

 yang penting kerja je makin bertambah hahaahaha....

untuk USRATI (keluargaku)... ALONG SAYANG SEMUA... terima kasih Along ucapkan kerana terus menyokong Along dan memahami diri Along...tiada yang dapat memahami diri ini dari  Emak, Abah dan Adik-adik... "BAITI JANNATI"

 untuk sahabat-sahabat kesayangan ku... thanks a lot for supporting me... terus berada disamping saya walau tika ku dalam kesusahan kegembiraan kedukaaan .. cewah....

 

cukupla dahulu setakat ini... nanti kita update lagi ye... c u again... 

 

 

 

Thursday, January 16, 2014

2013 => 2014

Assalamualaikum Wm. Wbt.,


     Sudah lama tak ku menjengah disini...kui kui.... alahai dah tahun baru dah pun.....

tak terlambat lagi kan klu nak ucap " SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...."...

     Semoga semua impian kalian pada tahun lepas telah tercapai....mana yang tak tercapai tu...usaha lagi  pada tahun ini... mana tau rezeki kalian untuk tahun ini pula.....


     LIFE.......

Kehidupan ku...as a normal...hihiihih.....
 aduh tahun baru...... umur pun baru jugak la nampak gayanya...kuwang kuwang...... 

2014.......

part ni yang lemah ni..... dulu org tanya bila nak sambung belajar... nak keje ape....
sekarang..... 2014..... permulaan 2014... orang da mula tanya..... BILA MAU KAWEN!!!!!!



Waduh...waduh.... jawapan apa yang bikin ku beri lagi.....
ermm nanti la.....sabooo.... tu je yang dapat ku beri...hihihii.....ADE JODOH ADE LA.... :-)

ermmm nak buat cam ne.....keje pun tunggang langgang lagi...hihiiih...

sabo erk....nenek ku...saudara maraku......




sebut pasal keje lak.... aduh la...pemboros tul aku ni kan...huhuh :-(

macam mana nak kawen.....duit pun tak pandai nak simpan lagi hahahhha....
nampak je kata mata ni....seme nak beli......aduhai...... mana my mom tak bising....kui kui....

ok la....GTG..... next time ada masa saya merapu lagi kat cini...babaiiiiiii

Wassalam....


p/s : today 17 Januari 2014.... Selamat Hari Lahir buat satu-satunya adikku yang tersayang.... semoga menjadi anak yang soleh....dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki....dan menjadi seorang suami yang soleh (bila tiba masanya).... hihihi... sentiasa menghormati kedua ibubapa kita... dan sentiasa bersifat sedekah dan penyabar.... amin... n banyak lagi la hiihih.... ALONG SAYANG ADIK ALONG.......



 

Friday, February 22, 2013

~ SESI MENUNAIKAN JANJI KEPADA SAHABAT...WINK...WINK... :-) ;-) ~

Assalamualaikum Wm. Wbt.,


waaaaaaaaahhhhh lamanya tak menjenguk disini...hiihhihi
bz tul kan saya ni... (perasan tul...hahha)

ermmm done....
akhirnya berjaya juga sesi memacking barang untuk dipos pada kawan-kawan...huhuhu

sampai naik berkarat dah barang-barang tu hihihi...
sory sahabat.... 

saya janji nak pos cepat.. tapi sekarang baru berkesempatan....

hik hik hik...
dan Alhamdulillah...
satu barang da berkaya sampai pada tuannya....
ihihiih :-)

kepada kawan-kawan saya...rindunya pada kamu semua... huhuhuh
setiap kali cuti kita selalu tak bekesempatan untuk berjumpa & berkumpul... :-(

windunyyyyyyyyaaaaaaaaa.....  

walaupun kita tak berkesempatan berjumpa...
korang sentiasa dan tetap berada dihatiku.....
:-p

ok...la  .....
setakat ni sahaja coretanku untuk malam ini...huuhuh
letih+penat....esok kene keje lagi huhuhu....

(jangan mengeluh wahai amira.... itu adalah rezeki untukmu... :-))

wake-up....wake-up.... sentiasa besemangat & tersenyum....

ok...la.... bye bye kawan-kawan...
terima kasih... 

Wassalam.... :-)




p/s : antara barang yang dipos & telah selamat sampai.... :-)



bekerja sambil menenangkan pikiran.... :-p :-P ;) ;) :-)

Friday, January 4, 2013

~2013~

Assalamualaikum Wm. Wbt.,


sedar tak sedar dah tahu baru rupanya kita ni kan....
begitu pantas sekali masa berlalu.....

bila sebut tahun baru......
apa yang org selalu pikir!!!!?????


AZAM!!!!!!

bila masuk aje tahun baru...
pasti orang akan terpikir 

APE AZAM TAHUN BARU NI ERK??????

ermmm...setiap tahun... pasti ramai yang menginginkan perubahan dan azam yang lepas dapat dicapai dengan baik....


TAPI BAGAIMANA DENGAN DIRIKU????????

ku rasa pada permulaan tahun ini.....
diriku sudah terasa kosong!!!!!!

bukan kerana tiadda kebahagian...
TAPI.....

diriku sendiri tidak dapat berpikir 
apakah yang sebenar-benarnya yang ditiku ini ingikan....

YA ALLAH....
bantulah hambamu yang lemah ini..
sesungguhnya hati ku terasa kosong sekali....


aku bersyukur kerana pada tahun baru ini aku asih dipanjangkan umur dan hidup bahagia dsampig keluarga....

AMIN...AMIN...AMIN....

KAWAN-KAWAN & SAHABAT-SAHABAT SEKALIAN....

capaila cita-citamu selagi kau mampu..
jangan sesekali mengecewakan dirimu dan juga ahli keluarga ......


buat la sesuatu yang boleh membahagiakan dirimu...
selai dirimu mampu untuk memilikinya...

(pesanan untuk diri sendiri juga....)


p/s: SELAMAT TAHUN BARU SEMUA....BERUSAHALAH UNTUK MENCAPAI CITA-CITAMU DI TAHUN BARU INI... :-)

mohon maaf juga andai terkasar bahasa..... :-(

Wednesday, January 2, 2013

"BERILAH KAMI KEKUATAN & KETABAHAN"

ASSALAMUALAIKUM WM. WBT.





hidup perlu selalu ceria & GEMBIRA....
ceria akan mengurangkan bebanan masalah kita.... :-)

aku ingin menjadi seorang yang kuat..... huhuhuhu










"BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL...."

semoga " kakak " diberi kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi ujian dari-NYA....

aku juga sedey melihat dirimu.. tapi apakan daya kuhanya mampu melihat sahaja.... :-(

Maafkan Aku.......

ALLAH...ALLAH...ALLAH.....

Semoga aku juga menjadi seorang yang tabah, setabah dirimu......
:-( :-(:-(


kepada "si dia"....
terimalah aku seadanya.. jangan diterima diriku ini kerana kesempurnaanku..... 
TAPI
terimalah diriku kerana kelemahan yang ada padaku....

:-( :-(


p/s: setelah sekian lama tidak mencoret, inilah hasilnya.... meraban-rabun sekali... :-P :-P

Tuesday, October 9, 2012

-OkTObER-

Assalamualaikum Wm. Wbt., 

HARI NI SAYA NAK BUKAK HIKAYAT TENTANG CINTA HIHIHI... :-p
BILA LAMA TAK MENGJENGUK MACAM NI LA JADINYA....
HIHIHI... TETIBA TERPERASAN UNTUK MENJADI SEORANG PENCINTA SETIA HIHIHI...







SEKIAN... HIHIHI..... :-p

p/s : KENAPA SAYA MENJADI SEORANG YANG LOK LAK SANGAT HARI NI YE.... :-) :-p


Wednesday, August 15, 2012

~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~

ASSALAMUALAIKUM WM. WBT.,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
KEPADA SEMUA KENALAN SAYA....

KEPADA YANG BALIK KAMPUNG...
HATI-HATI MEMANDU....

SELAMAT BERSUKA RIA...
TAPI JANGAN DILUPAKAN PADA YANG KURANG KEMAMPUAN....

JAGA DIRI SEMUA...

:) :) :)