Monday, April 18, 2011

~ARAH TUJU HIDUPKU....~

SALAM....

dah lama rasanya menyepikan diri....
hari ni tetiba rasa nak buat coretan tak laku kat cini hihihihi...
ermmm bercakap tentang HALA TUJU ...
keeeee mana kah arah tuju ku selepas ini...
sedey menyelinap dalam diri bila tengok semua kawan-kawan dah berjaya....
sepupu dua papat pun semua dah ada masa depan masing-masing
AKU!!!!!!!!!

bukan nak menyalahkan takdir,
tapi rasa macam diri ini kurang menggunakan apa yang ALLAH bagi....
sebab itu tak berjaya macam orang lain..huhuhu
YA ALLAH ampunkanlah hambaMu yang lemah ini....
semoga ada sinar baru yang akan menjelma selepas ini...
aku tidak akan sesekali menyalahkan takdir...
bahkan aku bersyukur dengan apa yang ada sekarang...
semoga ALLAH terus menjadikan aku seorang yang tabah....
aku redha dengan ujian-MU....
akan kuhadapinya dengan kecekalan hati yang tebal...

p/s: saje nak mengarut...klu ader tersalah tu harap ditegur.....
:(

2 comments:

  1. tuhan dah tetapkan mana yang terbaik untuk kita
    aku pernah rasa macam ni
    samelah nasib kita
    hehe
    ada entry baru di sini

    ReplyDelete
  2. ermmm tul....tul....
    kita kena la usahakan dan terima apa jua yang telah ditetapkan...
    terima kasih....

    ReplyDelete