Wednesday, January 2, 2013

"BERILAH KAMI KEKUATAN & KETABAHAN"

ASSALAMUALAIKUM WM. WBT.





hidup perlu selalu ceria & GEMBIRA....
ceria akan mengurangkan bebanan masalah kita.... :-)

aku ingin menjadi seorang yang kuat..... huhuhuhu










"BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL...."

semoga " kakak " diberi kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi ujian dari-NYA....

aku juga sedey melihat dirimu.. tapi apakan daya kuhanya mampu melihat sahaja.... :-(

Maafkan Aku.......

ALLAH...ALLAH...ALLAH.....

Semoga aku juga menjadi seorang yang tabah, setabah dirimu......
:-( :-(:-(


kepada "si dia"....
terimalah aku seadanya.. jangan diterima diriku ini kerana kesempurnaanku..... 
TAPI
terimalah diriku kerana kelemahan yang ada padaku....

:-( :-(


p/s: setelah sekian lama tidak mencoret, inilah hasilnya.... meraban-rabun sekali... :-P :-P

No comments:

Post a Comment