Tuesday, December 26, 2017

SELAMAT TINGGAL 2017

Assalamualaikum wm. wbt...



   Lamanya tidak membuat coretan disini.. tup tup.. dah nak berakhir 2017 rupanya.. bersawang dah blog ni.. hihiihih

  2017 ---- ada kenangan manis ade kenangan pahit... tapi yang pasti aku tetap begini..hihih.. 2017 masih ade impian ku yang tidak tercapai.. tapi apepun aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada dan aku capai...moga terus diberi kesihatan yang baik untukku dan keluarga untuk teruskan kehidupan yang pernah rintangan ini...

               Tahun ini juga, keluarga kami bertambah ahli, alhamdulilah rezeki dari Allah... dengan adanya ahli baru ini... keluargaku makin ceria.. cewah.. makna sakni nak kabonya aku ni makin tua la.. hahahahha...

         Inilah sebahagian coretan 2017.. kalu nak cerita lake memang dok muat ah page ni..kui kui.

 2018 --- ahlan.. ahlan.. tinggal lagi 4 hari je kita nak sambut tahun baru rupanya... Ya Allah sekejap je masa berlalu.. makin muda la kita nampaknya hihihihi... tahun baru ini, aku memang mengharapkan moga ada anugerah yang terbaik buat diriku... ade tambahan sinar kebahagiaan buat diriku... aku tidaklah mengharapkan sebegitu banyak keistimewaan itu, tapi moga aku terus dimurahkan rezeki dalam segala hal...


  Cukuplah sekadar ini sahaja dulu... moga nya tiada idea lagi untuk dicoretkan... asalnya cuba try je buka tadi sebab lama dah tak buka... alhamdulillah masih berfungsi blog ini hihihi..


 Ok.. jumpa lagi di lain masa... hihihih


Wassalam.

 

No comments:

Post a Comment