Thursday, April 26, 2012

~ sAHaBat.....~

Assalamualaikum wm. wbt.,

Alhamdulillah..... aku bersyukur sangat-sangat kerana masih diberikan rezeki yang halal untukku....
aku bersyukur sangat-sangat kerana Allah masih panjangkan umurku...
aku bersyukur sangat-sangat kerana aku masih mempunyai keluarga yang bahagia dan saling melengkapi antara satu sama lain....
aku juga bersyukur kerana mempunyai sahabat, rakan, kawan dan teman
yang selalu berada disampingku dan sentiasa membantu ku.....


tanpamu kak ina, aimie, amy da
n fatihat....
siapalah aku...

hidupku senangtiasa gembira
dengan adanya family dan kamu semua...
semoga persahabatan yang terjalin ini akan terus mekar dan kukuh hingga akhir hayatku....
ABADAN ABADA.......



S
AYA SAYANG SAHABAT, KAWAN, TEMAN DAN SEMUA RAKAN SAYA....

2 comments:

  1. sayang awk my lovely BFF..frenz 4 ever..

    ReplyDelete
  2. frEnz 4 EvEr n EveR 2 3 4 .....
    semoga tautan mahabbah ini terus berkekalan....

    ReplyDelete